Alla inlägg den 4 maj 2016

Av inka - 4 maj 2016 19:28

Jag har äntligen valt vilken hamsterunge som kommer att stanna. Eller, han kommer att få åka till en fodervärd men ägas av mig. Lille Adagio eller, till vardags, Sture.

 


Sen är det mycket tveksamt om jag kommer att kunna skiljas från lilla Akleja, så jag ska fundera lite till över om hon också ska få stanna.

 


Övriga bebisar.

                       


Jag har äntligen uppdaterat min hemsida med kölista på bebisarna, namn och färger.


Under helgen hämtade jag hem lilla Poppy, som skulle vara en honey men som visade sig vara en cinnamon sköldpadd. Hon är lika fin oavsett, så jag är nöjd. Har aldrig haft cinnamon förr, så det känns kul.

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards