Alla inlägg den 19 maj 2012

Av inka - 19 maj 2012 15:22

Att vara på utställning med Ares är en upplevelse. Pojken har en gnutta svårt att vara stilla och jag tror inte att någon i området missade honom. Han låter nämligen. En hel del. "WOOOOOOOOOOOO". I ringen är han däremot cool. Han behöver bara något att göra. Kan tänkas att pojken skulle må gott av lite passivitetsträning. 

Eftersom Ares husse inte är någon fantastisk fotograf tog vi bilder av honom efter att han ställts. Dock fick hans husse till det en gång. När Ares är på väg att pussa domaren. Läs fjäska. 



Tyvärr räckte inte fjäsket ända fram och Ares blev oplacerad men fick fin kritik och blev Very Good. Så missnöjda är vi inte. Han är bara 14 månader och det är en bit kvar innan han är fullt utvecklad.  


Som sagt, bättre bilder än så fick vi inte i ringen och sen skulle Ares husse springa med honom och jag fotografera. Det gick sådär. 



Fin galopp men det ska ju vara TRAV!



Så vi satte husse bakom kameran och sa åt honom att hålla in knappen och följa hunden. Det fungerade. :)



Ares påstod att han höll på att DÖÖÖ av uttråkning!



Något motvillig var han förstås men ett par bilder fick vi till ändå.

         

Av inka - 19 maj 2012 15:18

Beanie har vuxit på sig fint senaste tiden. Tre månader gammal ser hon ut att bli en riktig skönhet. Jag tyckte helt klart att hon var värd ett eget blogginlägg idag.

   



Jag bara undrar hur hon kammat håret på nosen?


Vad finns där uppe???



Årets sötaste ansikte?

    

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards