Alla inlägg den 2 januari 2012

Av inka - 2 januari 2012 22:17

Jag har, efter mångt och mycket, äntligen hittat ett namn som duger till min lilla chokladpudding. Känns helt fantastiskt! Han heter numera Criollo De Vil. Saxat från Wikipedia: "Criollo är en kakaosort med runda och lätt färgade bönor som generellt sett anses vara den finaste sorten"

Jag tycker ju själv att lilla Criollo är av den finaste sorten. Alltså är det ett passande namn. Rund är han ju också. Om kakaobönorna är ludna är väl mer tveksamt... 

Egentligen borde jag fira detta med en ny bild på "Crille" men det får bli senare. Tills vidare lägger jag upp en bebisbild. Bara för att han är så söt. Ruggigt söt.

 

Av inka - 2 januari 2012 20:47


Nya undulatbilder från bebisburen. Alla ungarna bor nu i samma bur med sina föräldrar. I veckan ska Inka, Lizzy och Gunnar få flytta tillbaka till sina kompisar i stora buren.


                                 


Katarinaungarna växer också. 

     

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards