Alla inlägg den 30 januari 2012

Av inka - 30 januari 2012 22:55

I tisdags parade jag Iowhai med Snusmumrik. Hon blev inte dräktig med Velox så jag bestämde mig för att testa Snusis då istället. Han har ju egentligen bättre långhårspäls också och är bandad, så ungarna kan få fin teckning. Det ska bli spännande att se här framöver om parningen tagit. Då båda hamstrarna var ute passade jag på att ta några bilder på dem. De är helt underbara individer.


Fröken Iowhai

   


Herr Snusmumrik

 



Snusis hade glömt att fixa håret innan han satte igång med flirtandet. Inte så snyggt med kartongbitar i pälsen... Oooops!     

 

Av inka - 30 januari 2012 22:45

Ibland får katter ett il och vill bara ha massvis av gos. Gnista har ett nu, man får knappt vara ifred. Hennes mage behöver pillas på ständigt och jämt. 

 


Sen blir det förstås lite lurv som sätter sig på allt annat runt katten.  

   

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards