Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av inka - 24 oktober 2012 22:44

Här börjar det vara full fräs på hamsterungarna. Ena kullen blev två veckor i fredags och andra idag. 

I Pricken och Ameliés kull finns en liten fläckis som kommer att stanna här. Hon har fått namnet Polka och ett efternamn, som jag dock inte känner mig helt säker på ännu. Det här är hon! 

  


Här är mer av Polka och hennes syskon

         


Sen har då Criollo och Älva fått en kull och där kom äntligen en liten choklad igen! SOM jag har hoppats! Det var en av anledningarna till att jag faktiskt parade just dessa två. Dessutom blev det en liten brunörad silvergrå. Inte heller helt fel. För att inte tala om den naturfärgade umborous... de är så läckra!

Här är brunörade silverbebisen ovanpå en vanlig silver och den lilla chokladisen. :)

 



Fler bilder på kullen

     


Underbart ljuvliga små liv!


Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards