Alla inlägg den 22 juli 2012

Av inka - 22 juli 2012 21:21

Tog några bilder på Älvas småttingar. De är alldeles ljuvliga. Roligt också att de blev så olika teckningar. Det finns en svart bandad, en silver bandad, svart dominant spot, silver dominant spot, silver, silversobel, offwhite och svartögd vit (?). Plus ett par vita med lite svag grå teckning vid öronen. Eventuellt är de silver dominant spot och bandade. Det är Jukka som är pappan.  


Alla bebisarna

 


Bjuder på lite bilder av ungarna. De är klickbara, så vill man se dem i gigantformat så går det bra. 


                       


Älva är världens duktigaste mamma. Jag begriper inte hur hon lyckas sköta om 13 ungar utan att förgås själv! Hon är helt fantastisk. 

Satt och beundrade hennes dotter, Lupin, som inte är lika stor som sin mor men definitivt en oerhört snygg tjej. Då jag gärna hade velat få fram cremeungar kommer jag nog att para henne också med Jukka då det är dags. Om jag inte hittar någon ny hane innan dess. Dock vet jag ju att Jukka bär på creme men jag har bara parat honom med silverhonor så det har bara blivit offwhite och andra färger. 

Jag älskar svartögda vita satiner... Skulle gärna ha en hel drös! Jag är bra sugen på att behålla ungefär... alla!



Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards