Alla inlägg den 11 november 2010

Av inka - 11 november 2010 20:33

Jodå, nog tänker hon dö hon också, splendidhonan. Utan att ens fråga mig först om hon får. Det påminner mig om när fiskar plötsligt börjar magra och dö, ofta bara av en art där också. Plötsligt är hela beståndet borta och man har ingen aning om varför. 

Jag som hoppades så starkt på dessa fåglar. De jag hittade av en slump och så gärna ville ha. Sen fick jag tag i de underbaraste och sötaste exemplaren och fäste mig vid dem. Chidiyaa har alltid varit så orädd och så otroligt söt. Jag satt med henne i handen idag och hon knaprade lite på mig och tittade så gosigt. Jag vill verkligen inte förlora henne också... Älskade, älskade fågel...

Livet är inte alltid rättvist.


  

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards