Alla inlägg den 27 november 2010

Av inka - 27 november 2010 12:53

Jamen, jomen... lite otur ska man allt ha. Lilla gouldshonan, Ninna, fick somna in i veckan. Hon hade fått en rejäl tumör och vätskefyllda lungor. Hon som kom till mig med naket gamhuvud och senare blev en riktig skönhet! På något sätt känns det bra att hon ändå fick vara vacker de sista månaderna av sitt liv. Hon hade det bra.


Idag består oturen i att undulaten Disa har brutit ena vingen. Nu sitter hon i en liten låda, bandagerad och inte så lycklig. det kan inte vara lätt för en liten pippi att plötsligt hamna i en situation där hon inte kan flyga eller ens får vara med sina vänner. Förhoppningsvis läker det utan problem och hon kan snart flyga med sina kompisar igen.


Annars är allt väl här i djurens värld. Två hamstrar har flyttat hit från jobbet och de är ursöta!

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards