Alla inlägg den 10 mars 2011

Av inka - 10 mars 2011 22:34

Idag har jag och Nitros husse varit ute i skogen och släppt hundarna. Arrak sprang så mycket att hans tassar började blöda. Inte för att det var något jättestort problem. Han bryr sig inte. Något som jag däremot såg som ett lite större problem var att han skopade i sig så mycket snö att han kissade på sig i sömnen i min soffa. Underbart. Han är en riktig liten godbit...


Jag har valt ut två av bilderna som fotografen tog på hundarna i måndags. Vet dock inte om jag ska beställa bara bildfilerna eller om jag ska beställa någon förstoring eller båda delarna. Eller vad tusan... Nåja, man får ju faktiskt fundera på saken och behöver inte bestämma sig på en gång... eller ens på flera månader. Så det blir nog fint.


Nu är det dax för bädden här. Ska gosa Nitro hela natten...


Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards