Alla inlägg den 28 november 2012

Av inka - 28 november 2012 21:37

Jag är SÅ nöjd med denna kull! Otroligt vackra hamstrar blev det!

 


Här är pojkarna


offwhite 

 


Svartögd creme satin

 


Svart satin

 


Här är tjejerna


svart sköldpadd satin

 


Silver svart sköldpadd

 


Svartögd creme (skp) satin hona

 


Choklad (skp) satin hona

 


Detta är kärlek!


På fredag får jag hem mina två nya hamstrar som kommer från Linköping. De har då gjort en redig resa! Först från Linköping till Handen. Sedan från Handen till Spånga. Från Spånga till Umeå. Från Umeå till Skellefteå och sen hem till mig! Jag längtar ihjäl mig! Tänk att man som vuxen kan bli så fånig över så små luddiga djur som hamstrar. Jag måste säga att jag verkligen älskar dem. :)

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards