Alla inlägg den 4 februari 2013

Av inka - 4 februari 2013 19:14

Hade besök en snabbis under helgen av världens bästa labbra-dåre, Mina. Arrak älskar den bruden alltså. Då vi bodde närmare varandra brukade vi vara ute i skogen tillsammans och pulsa i snön. Mina hängde inte med Arrak riktigt utan var som en rund kanonkula snabba ruscher och sen var det till att lunka på. 

Irre verkar också ha blivit förtjust i fina Mina. Så Arrak har konkurrens. :)


Tosse-labben

   


Irre kollar in coola bruden

   

Av inka - 4 februari 2013 19:07

Nu var det alldeles för länge sen jag la upp nya bilder på mina hamstrar! Så igår tog jag tag i saken och fotograferade dem alla. Utom Zinnia som blev mamma i lördags!


Här är lilla Tosca

   


Polka

     


Freddie

   


Beanie

   


Solis

   


Chocolate Chip

   



Iris




   


Lupin


   



Criollo

   


Motsträvig Iowhai. ;)

   


Älva

   


Amelié

   

Av inka - 4 februari 2013 19:04

Förra helgen var jag pointervakt och passade på att ta lite bilder. Irre och Ares älskar verkligen att busa.


 


                     


Sen är det så gosigt att mysa med pointrarna!


Här är Ares...

 


...och Nitro...


  

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards