Alla inlägg den 12 februari 2013

Av inka - 12 februari 2013 21:31

Vad skulle min lilla Irre göra utan kaninerna? Han skulle åtminstone ha mycket tråkigare! Idag har han sett till att Kånny blivit ordentligt ren om huvudet. Han är så omtänksam! 

     


Resultat:

 


Kånny är en rödögd läskig kanin

 


Barbro sträääääcker på sig!

 



Hon är verkligen en gosig kanin som direkt hamnar i halvkoma om man stryker henne över huvudet. Myyyys.

 





Av inka - 12 februari 2013 21:23

I fredags såg jag något jag aldrig trodde att jag skulle få se. Mango och Oskar gosades! Jag stod i dörröppningen in till köket, helt stilla och bara tittade. Antagligen gapade jag också.

Det är ju nu nämligen så att såvitt jag vet är Mango handmatad och har inte bott med andra morhuvade på många år och min förhoppning var att hon och Oskar skulle kunna acceptera att bo i samma bur. Nu visar det sig alltså att de dessutom börjat tycka om varandra. Idag låg jag i soffan och lyckades filma lite, trots att gojorna gjorde allt för att gömma sig bakom en leksak.


I övrigt har Mango varit på ganska kasst humör och när jag tröttnade på hennes dumheter och satte in henne i buren bet hon mig flera gånger. Nåja, är man papegoja kan man ju inte ändra sina principer.

Här klättrade hon tillbaka till mig då jag tillfälligt placerat henne på soffans ryggstöd för att försöka hitta en bekvämare ställning.

 


Oskar, den stilige killen, satt och hängde i lampan

 
 

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards