Alla inlägg den 9 juli 2014

Av inka - 9 juli 2014 20:20

Tog lite bilder på några av undulaterna idag. Bland annat de fyra unga honorna som sparades ur förra årets kullar. 


Yrsa

   '


Minou

 


Kamomill

 


Timotej, till höger. Storkillen heter Bo-Magnus

 


Sen finns ju min absolut högst älskade lilla Albin. Som fick mig att skaffa undulater igen efter ett långt uppehåll. Han är ju bara helt underbar.

 



Fick till en hyfsad bild på Patchouli som kommer från en vän till mig. 

 



Nemo, egenuppfödd som kommit tillbaka, efter att ha varit såld.

 


Nyaste pippin. Helt underbar liten tjej som inte fått nåt namn ännu. Rosita, ligger och gror i huvudet. Jag gillar inte ens namnet men av nån anledning dök det upp.

 


Pepper är alltid en snygging! Ingen undulat men... 

  




Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards