Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av inka - 23 oktober 2011 22:09

Har tagit nya bilder av alla hamstrarna ikväll. 


Mini De Vil

   


Satine

     


Snusmumrik

   




Dino

   


Iris

       


Exentrions Iowhai Kitt

     



Sulfidas Velox  

     

Av inka - 23 oktober 2011 18:41

Idag har jag fått en bild på lilla Citrus av nya matte och husse! De är väldigt glada över att ha fått en tam fågel, änligen! Det är väldigt givande att hantera ungarna då de är små. De blir så trygga och fina då. Vacker är hon!

 

Sen vill jag presentera Henry! Han har flyttat hit nu efter Harrys bortgång. Henry verkar vara av samma kaliber. Han är en lite mindre undulat men samtidigt är han forfarande bara en unge, så han kan ju bli lite större ännu. Dock har han väldigt mycket energi och han är trygg i sig själv. Ingen liten fegskit. Precis en sån fågel som jag gillar!

Sitter bredvid Disa och kollar in grenen

 

Busunge! Bäst att ta tag med hela foten!

 

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards