Alla inlägg den 4 november 2011

Av inka - 4 november 2011 19:24

Idag skulle Oskar vara modell för en artikel i Fågelhobby. Han var allt annat än medgörlig. Jag hade en underbar bild i huvudet där ha skulle sitta på sin fina gren som ligger på burtaket bara för honom. Jo tjena. Här var det då rakt inte tal om att sitta på nån gren och "POSERA? Är du DUM eller?"

Nej, Oskar ville då rakt inte vara med på någon bild. Han ville sitta längst in på undulatvoljären och trycka. Sen ville han sitta i sin bur och där är det ännu svårare att ta bilder av honom. Jag gjorde det ändå på skoj. 


Upplyst av blixten och med intensiv blick


 


På voljären



Tur att han är söt, min älskade goja.  

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards