Alla inlägg den 12 november 2011

Av inka - 12 november 2011 20:45

Tretton ägg ligger undulaterna på. Det ser ut som att Torsten och Elsa ändå blir föräldrar trots allt, eftersom jag hittade två oskadade ägg, som jag la in till Lizzy. De ser ut att vara befruktade. Det är fortfarande jättetråkigt att Elsa vägrade ha ägg i holken. Förhoppningsvis kan jag häcka Torsten med en annan hona på sikt. Han är ju så snygg! Lite trött idag bara. 

 


Katarinan Popsy ligger på fyra ägg. Befruktat var det där! Jag hoppas på småsyskon till Amber och Citrus... Kanske det blir creamino i repris. 

Av inka - 12 november 2011 20:35

Har tagit lite nya bilder på en del av fåglarna


Dimma

 


Vanilla

 


Humle (för en gångs skull inte brosan Kummin)



Flinga



Humle och Flinga



Lill-Filip



Ett par av risfåglarna



Världens coolaste rosella, Pepper



Frugan Pimienta

          

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards