Alla inlägg den 23 november 2011

Av inka - 23 november 2011 23:57

Nu på kvällen då jag skulle mata hamstrarna hittade jag lilla Satine död. Min allrakäraste go-flicka. Det kändes i hjärttrakten kan jag säga. Helt oväntat också. Tidigare idag föreföll hon må bra, så jag antar att det helt enkelt var av ålder. Hon var ju ändå runt 1,5 år.

Hon var en underbart vacker liten tjej med underbart temperament. Jag hoppas att hon har det skönt i sin himmel.


 

















Jag hade förmånen att få ha två superfina kullar med Satine som mamma och Snusmumrik som pappa, bland annat dessa tre skönheter. Den första är Jukka, som bor hos en god vän och som blivit pappa till en kull ungar med Gurkan som mamma. 

                                         


Vila i frid min vackraste Satine   

Av inka - 23 november 2011 21:28

Idag har första undulatungen fått sin ring. Det är så sött när de börjar öppna ögonen. En hel vecka gammal och 15 gram tung!

 


Elsa och Torsten har faktiskt blivit föräldrar idag också! Jag la in två adoptivägg till Lizzy och märkte dem med en penna. Båda kläcktes idag, så Lizzy har sex ungar i holken, plus ett okläckt ägg. Imorgon borde hennes egen sista unge komma ut. 


Jag har världens goaste kattpojkar. Otto och Sesam, far och son.

 

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards