Alla inlägg under november 2012

Av inka - 5 november 2012 20:59

Igår tog jag nya bilder på mina hamstrar. Alla var inte helt samarbetsvilliga och alla fina bilder blev inte så fina. Som de på Criollo. Han vägrade se snygg ut. Tvärvägrade. Det bästa jag åstadkom var den här  


resten blev mer som den här

 


Även Iowhai vägrade se vettig ut. Hon är bara lite drygt ett år men ser redan ut som en sur gammal tant.

 


Att Dino är en surgubbe kan man knappast klandra honom för då han är över två år...

   


Sen kommer då alla fjäskisar som alltid ser söta och vackra ut.

Iris

     


Beanie

     


Freddie

     


Snusmumrik

   


Lupin

     



Amelié

   


Älva, lite sliten av bebisarna just nu

  


Zinnia

   


till sist, Polka

     



Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards