Alla inlägg den 2 juni 2012

Av inka - 2 juni 2012 21:14

Imorgon är min lilla pojke sex veckor gammal. Han är så dödligt söt att det inte är sant. Risken för sockerchock är överhängade då man ser honom. Hans registrerade namn blir Intro.

   


Han är en rikig liten skrothund och risken är överhängande att det är den här blodtörstiga besten vi får se mer av framöver... jag har alltid sagt att valpar har tur som är så söta, annars skulle man inte stå ut.



Det händer mycket med sex valpar just nu och jag är glad ända in i själen att jag bara ska ha en med mig hem. Dessa hunduppfödare måste vara tokiga som frivilligt torkar kiss och plockar bajs och försöker få något vettigt gjort med valpar hängandes i byxbenen!

Här spöar Iman sin bror Icon



Sex valpar är mycket hungriga och så fort det låter som att det KAN vara mat på gång ser det ut på det här sättet.

"Vi vill ha MAT! Fattar du inte?"

   


En stackars liten matkula ramlade ner på golvet och lilla Ice, antagligen "försvagad av hunger", kröp fram till den. 



Icon letade på andra ställen



Indra blev mest trött och kliade sig i skallen



Otur för de små tjockisarna att ingen som ser dem tror att de verkligen håller på att dö svältdöden, även om de själva tycks tro det.


Mamma Gora var väldigt trött. Efter nästan sex veckor är man ganska less på de små terroristerna.

     


Klubb TT. Trötta Terrorister.



Halvsyster Hera försökte lära otäckingen Bond lite vett. "Bit mig å du DÖR!"

   


Ja tänk att den där lilla tjockisen ska bli ett sånt där strutansikte. Helt fantastiskt. Jag är då glad över att ha fått följa valparna från början och se dem utvecklas. Det ska bli ett sant nöje att följa dem även i fortsättningen och då särskilt mitt lilla hjärta.   


Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards