Alla inlägg den 10 juni 2012

Av inka - 10 juni 2012 20:26

Igår var vi och hälsade på en kär vän, en oerhört rar man, som haft en enorm mängd av olika djur och besitter massvis av kunskap. Det är alltid superkul. Han har fortfarande en hel del spännande att se på och jag hotade med att studsa in i en voljär med undulater och sno med mig ett par OTROLIGT vackra hanar hem. Tyvärr blev jag hindrad. Jag fick nöja mig med att ta ett par bilder av familjens fjällkor. Finns det något mer sommar än kor som myser ute i gräset?

 

Av inka - 10 juni 2012 20:23

På väg upp från vår roadtrip stannade vi givetvis för att kolla till min lilla pojke! Han är alldeles underbar. Jag längtar massor efter att få hem honom hit! 

Här är lite bilder



     


         


Såhär kan ett syskon se ut medan brorsan ligger i sin nya husses famn.

 

Av inka - 10 juni 2012 20:16

Förra veckan var jag tvungen att ta några bilder av Oskar då han spatserade runt i köket. Han är i sanning en trevlig liten pippi.

 


Vi har varit på en roadtrip neråt Stockholm, Nynäshamn och Enköping och hämtat och lämnat djur under vägen. det var ju nämligen dags att hämta hem Oskars nya kompis, Mango. Mango visade sig vara en otroligt trevlig liten tjej. Hon gillar att vara med överallt och göra allt som vi gör. På morgonen följde hon med sambon då han duschade men blev antagligen lite generad, för hon ville inte duscha tillsammans med honom, det gjorde hon senare själv under en kökskran. Sedan har hon ätit frukost hos min moster och det blev lite bröd, något russin och lite yoghurt.



Mango har svårt att klara av att vänta på att få något serverat.



Hemma hos Bibbi åt vi lunch och där ville hon givetvis vara med också. Sen krävde hon att få gosa lite.

    

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards