Alla inlägg den 3 juli 2011

Av inka - 3 juli 2011 19:19

Idag har jag försökt hålla reda på de små akrobatiska undulatungarna. Det är ingen lek. Dock ska de socialtränas och fotograferas, så det är bara att kämpa på.

Kiwis ungar har alla hoppat ur holken, även om de två minsta fortfarande sover inne i den.

Ettan, en liten tjej

 

Tvåan, osäker på kön

 

Trean, också en tjej

 

Fyran, en kille

   

Femman, tjej?

 

Malvas bebisar växer också och där har de två äldsta hoppat ur holken.

Tvåan, en stor och snygg grabb

 

Trean en rejäl flicka

 

Fyran, en kraftig tjej, det också

 

Femman. Minst i kullen men ändå en stadig kille.

Roland och Malva är ju så fina och kraftiga båda två, så att ungarna blir sådana är inte att undra på.


Inkas småttingar börjar bli stora även de! Här är ettan. Brokig och med en helt fantastiskt djup och mörk grön färg! Gissar på hane


Tvåan. Gissar på hona men hoppas på hane. Superhärlig färg!

 

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards