Alla inlägg den 7 juli 2011

Av inka - 7 juli 2011 10:10

Igår höll jag då på att tampas med elva stycken mer eller mindre samarbetsvilliga undulatungar. Jag fick till slut bilder på hela gänget och jag var inte ens svettig efteråt!

Här kommer då bilderna


Ronny och Kiwis

Ettan

 

Tvåan

 

Trean

 

Fyran

 

Femman

 

Roland och Malvas bebisar

Tvåan

 

Trean

 

Fyran

 

Femman

 

Albin och Inkas två små glin

Ettan    

Tvåan fjäskade sig in i mitt hjärta totalt igår, så hon stannar definitivt!

 

Jag passade också på att ta ett par bilder av hundarna. Arrak är så snygg nu när han haft fukteksem på svansen...

 

Stumpan...

 

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards