Alla inlägg under augusti 2012

Av inka - 3 augusti 2012 19:12

Bad sambon ta nån bild på mig med mina pojkar idag. Kul att ha på Arrak och Irre medan Irre är hyfsat liten. Han håller på att bli stor, nämligen. I förrgår tappade han sin första mjölktand!

Bilderna blev väl sådär. Arrak ville inte titta mot kameran på de flesta, utan såg ut på det här viset.

 


Dock får man väl säga att den här bilden inte blev allför illa. :)

 


Sen var jag ju tvungen att mixtra lite med pyttegubben. 

 


Det finns liksom inte ord för hur mycket man älskar de där djuren alltså. De förgyller verkligen hela livet. Jag kan knappt tänka mig något bättre än att vakna på morgonen och veta at tjag har två knasiga belgare som väntar på att jag ska stiga upp. Älsklingarna.   

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards