Alla inlägg den 7 december 2012

Av inka - 7 december 2012 23:42

Berättar man om ljuvligheter är man väl skyldig att visa upp dem också?!

Idag tog jag mig äntligen ner till den andra datorn och la in bilderna på kaninerna i datorn. Kånny fick en ny bur idag, som han inte testat ännu eftersom han roar sig med att skutta runt i hundranitti. Han är ganska aktiv och det gillar jag. Han är verkligen en kalaskanin!

Kånny har fått en ny hobby. Han leker inne i en tunn gardin.

                Det som är synd med rödögda djur är att det är så svårt att ta blixttbilder på dem utan att de ser helt demoniska ut. Jag är glad att jag fick några snyggare bilder på honom tidigare. HÄR


Barbro verkar också bli en kanin med lite fart! Dock var hon ganska lugn vid fotograferingen.

                        Eventuellt planerar jag en kull mellan dessa två men är inte säker. Kanske blir det en annan hane. I vilket fall som helst så är Barbro alldeles för liten ännu så jag har tid att tänka ett tag. Jag är så glad att Barbro dök upp i mitt liv och att Kånny fick mig att inse värdet av kaniner. Visserligen var jag väldigt sugen på en japanteckad holländare även förut men har lagt ner planerna lite. Tydligen var det meningen att jag skulle ha kanin trots allt. :) 

Kånny har då en stadig plats här hemma! Inte kunde jag ge bort honom!

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards