Alla inlägg den 14 december 2012

Av inka - 14 december 2012 22:42

I veckan har vi haft det mysigt! Katarinabebisarna får massor av mat, som synes på bilden


Alltid händer det något spännande här och igår upptäckte jag, efter hemkomst från jobbet att jag glömt stänga en lucka till en voljär, så jag hade en del rosellor, undulater och nymfar på upptäcktsfärd.

Rosellorna var supernöjda och kollade in holkarna som stod på fönsterbrädan. Sen var häckburarna enormt intressanta. Undulaterna såg så pinsamt glada ut att jag nästan inte ville fånga in dem.

       


Katterna är lika slappa som vanligt.

       


Irre kramas gärna med Barbro

   


Sen har jag lyckats kära ner mig i en av hamsterungarna... Fast hon ska ändå inte stanna. Det kommer alltid en del individer som man bara tycker är SÅÅÅ fina! En liten tjej alltså. :)

Jag är verkligen förtjust i teckningen!

      

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards