Alla inlägg den 9 december 2012

Av inka - 9 december 2012 20:20

Igår kväll då hamstrarna fick sin kvällsmat hittde jag Snusis i sitt lilla hus ihoprullad jättefint och insomnad för alltid. Det kom lite som en chock. Visserligen var han ingen ungdom men han har ju varit så fräsch hela tiden. Ändå är det ju så man vill ha det. En pigg och frisk liten kompis, in i det sista, utan synbara krämpor.

Jag har hela tiden trott att Dino skulle somna in före då han är mer gubbig. Han är seg, går med kisande ögon och har blivit lite tunnhårig. Snusis var visserligen lite långsammare han också men han var alltid ganska lugn. En av de få hamstrar som inte klättrade på burgaller och sånt.

Snusmumrik var född dagen efter julafton för snart två år sen. Här hemma väntas en kull på en hona som har Snusmumrik som farfar och Satine som farmor. Snusis har fått några kullar tillsammans med olika honor och han var så otroligt fin att ha i avel just på grund av hans helt fantastiska temperament. 


        


Vila i frid lilla vän   



Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards