Alla inlägg den 8 juli 2010

Av inka - 8 juli 2010 23:50

Idag har Arrak fått träffa sin bästa tjej. Labradoren Mina. Han flinade med hela ansiktet när han fick ligga och busa med henne på golvet. Verkligen synd att jag inte hade kameran med mig.


Imorgon ska jag åka och hälsa på en av kanariebebisarna och jag har med en kille åt henne! En intensivröd hane som kommer att göra de två till ett superfint par!

  

Nu ikväll har jag och Nitros husse varit och hälsat på Myrteigens Lilla Tösen. En underbar liten pointerflicka med massor av spring i tassarna och en hel mun med vassa tänder!

    

Om ett par veckor får Nitro veta om han ska bli storebror åt en kille från samma kennel. Det vore verkligen härligt!

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards