Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av inka - 20 augusti 2010 20:47

Förresten, Elsa börjar se ut som en undulat igen, tack och lov!

  

Av inka - 20 augusti 2010 20:38

Idag har jag klippt klorna på mina silverfärgade risfåglar. När de kom var klorna alldeles för långa och den ena hade lite skruvade klor dessutom. Inte så snyggt.

Jag visste att risfåglar har kraftiga näbbar men att nypet från dem var nära i klass med mindre papegojor var mer än jag räknat ut. Det såg ut som att någon nypt mig med tång i ena pekfingret efter att jag lyckats bända loss fågeln.  

Vackra är de iallafall!

  


Vi har haft en hel del kärlek på sistone här i hemmet, vilket inte alls är så dumt.

Albin och Disa                  Roland och Malva            Ronny och Kiwi

      


Det bästa är att Kokos och Flinga funnit varandra och även lärt sig att man FÅR grisa runt i maten. Man behöver inte alltid vara så jäkla snygg.

  

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards