Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av inka - 10 augusti 2011 15:44

Idag ska jag presentera en liten goding! Exentrions Iowhai Kitt heter hon. Hon ska flytta hem till mig i slutet av augusti. Lilla sötnosen är leveransklar nästa fredag. Tack Monica på Exentrions för att jag fick låna bilden!

 

Ares och Nitro hänger här på dagarna. Igår var det lite småbus på gång.

    

 

Nitro blev oerhört less efter ett tag. "Snälla sälj den här skitungen..."

 

Stor gäspning.

 

Tur att valpar blir trötta och behöver vila och se söta ut.

 

Jag hade turen att få ha en hel bunt goda vänner på besök igår. Arrak älskar besök. Det innebär att han får chansen att fjäska till sig gos. Det gör han. Hela tiden. Även om man sagt åt honom att gå och lägga sig så klarar han det itne lång stund. Om någon sätter ut en arm som ser ut att längta efter att klappa lite på en hund, så måste han kliva upp och gå dit. Igår somnade han i en mysig famn. Världens lyckligaste belgare!

 

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards