Alla inlägg den 20 september 2010

Av inka - 20 september 2010 19:45

I lördags var jag till Arraks kära uppfödare. Det är alltid trevligt att åka dit. Man känner sig alltid välkommen.   

Jag fick träffa Ganech för första gången på TRE år. Han är fin, precis som resten av G-kullen. Jag skulle ha haft hans husse med för grabben var lite bekymrad när jag fotograferade. Bilderna blev inte så bra som jag ville. Nåja, alla som inte är vana att glo på belgarbilder kommer ändå inte att se mer än en svart hund som står.  


    


Givetvis var även Arraks underbara syster, Gora, hemma och hon var lite lättare att ta bilder av då hon var på hemmaplan så att säga...


      


Inga andra nyheter blir det förutom att jag lyst katarinornas tre ägg och det är bara ett som är befruktat. Bara och bara... det är superkul! Hoppas bara att fåglarna klarar det. Det skulle vara så fint med en liten katarinabebis!

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards