Alla inlägg den 3 september 2011

Av inka - 3 september 2011 21:45

Idag fick jag äntligen bilderna på mig och skäggagamen Skäggis! Jag har alltid älskat reptiler sen jag var liten och fångade skogsödlor. Skogsödlor är bland det vackraste jag vet här i världen.

Skäggis är väl kanske inte den reptilarten jag tycker är vackrast men cool är han allt. Personlig också!

Gosegoooos!

   

Jag tänker ofta på att skaffa reptiler, antingen någon orm eller en ödla. Dock känns det lite mer som att fåglar är min grej. Plus då att jag just nu håller på med smågnagare. Har ju hamstrarna plus att jag kommer att ha tre råttdamer. Man måste ju någonstans välja och för mig kommer dessa djur före. Som tur är har jag ju mina goda vänner med både ormar och ödlor, så då och då kan jag få det behovet tillfredsställt!

Dock var jag tvungen att trava upp från Akariecenters källare igår när det blev för reptiliskt för mig...  

Vill ju inte komma hemdragandes med ett terrarium mitt i allt. 

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards