Alla inlägg den 21 september 2011

Av inka - 21 september 2011 22:52

Vi har en soft kväll

       

Av inka - 21 september 2011 22:38

Idag har katarinaungarna för första gången promenerat runt på vardagsrumsbordet. 

     

Man måste undersöka nya saker

   

Den ena damen blev lite trött och kröp upp i handen och somnade efter någon minut. 

 

Den andra satt kvar på bordet men började också se väldigt trött ut.

 

Så de fick gå ner i holken och sova. Det är inte lätt att vara liten. Så himla mycket energi går åt till att växa.

Av inka - 21 september 2011 19:55

Nu har jag äntligen varit och hämtat hem lilla Brownie. Fem veckor är hon idag och vikten låg på 117 gram igår! Lilltjockisen!

   

I "råttariet" såg det ut på detta sätt igår. Saphira undersökte möjligheterna att rymma.

 

Det blir sällan av att lägga upp bilder på katterna eftersom jag inte springer runt med kameran så ofta. Katter känns lite som ögonblicksdjur och när de gör något särskilt så har man aldrig den med sig... Idag sov Felicia osedvanligt fult, så jag var bara tvungen. 

 

Sen var söta Ares här

   

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards