Alla inlägg den 6 februari 2012

Av inka - 6 februari 2012 22:01

Mycket kan man säga om duvor. De är trevliga, mysiga, goa och jag älskar att ha dem runt mig... men... de ser INTE smarta ut.

 

Av inka - 6 februari 2012 21:15

Tog lite nya bilder idag. Satte in de två nya kanarierna i stora buren med parakiter och duvor. De såg helt fascinerade ut när de kom till ett nytt ställe.

Jaghar inte haft hjärta att ta ut den stora, bajsbemängda, grenen som ligger på botten i den buren. Duvorna älskar den... givetvis skulle pheokanarien sitta på just den när jag tog den bild som blev bäst. Måste ta ut den och skura den känns det som.

 


Vita kanarien

 


Carisma vet sannerligen hur man poserar. Hon är så vacker!



Lotus var det längesen jag fångade på bild, men här är han! Han är en splendidparakit




Söta, gula Loranga bara putsade sig, duvan Rune såg go ut och alla katarinor utom Popsy (och de två som sitter i en annan bur såklart) satt på rad.

           

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards