Alla inlägg den 24 februari 2012

Av inka - 24 februari 2012 20:47

Idag tog jag de första bilderna på småttingarna. De är galet söta! Jag blev förvånad över att se att de vita är rödögda. Hade väl inte väntat mig det riktigt. Det var svårt att bestämma mig för vilka bilder jag skulle visa men valde dessa:


De två svarta

 



De två silverfärgade

 



De vita

 



och sist men inte minst, lilla naturfärgade damen

       

Av inka - 24 februari 2012 19:54

Idag när jag fick besök satt Oskar på en hallampa och blängde. Dock var han inte någon bra vaktgoja eftersom han flög tillbaka in i vardagsrummet ganska omgående. Sen satt han uppe på sin bur och stirrade. Ungefär så här kan man säga att det såg ut. ;)



Katterna har problem med de nya bäddarna. De är för små eller för få, nåt av det.



Medan de tre andra katterna låg och trängdes inne i löket fläkte Sesam ut sig över soffryggen med tassen över ansiktet. Sköööönt med lite plats!

    

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards