Alla inlägg den 20 februari 2012

Av inka - 20 februari 2012 20:31

Idag fyndade jag på Djurmagazinet. Jag har länge funderat på att göra små sovplatser åt katterna i ett par hyllor på bokhyllan/rumsavdelaren. Plötsligt dök det upp ett gäng ovala bäddar med hög kant, tillfälligt parti, med helt ok pris. Stod att det var hundbäddar men storleken var helt perfekt åt katter. Kattbäddarna som fanns var mer som grottor, inte lika stadiga och fina och med nån fånig leksak hängades i öppningen. So hundbädd it is men det bryr sig katterna inte ett dugg om. Otto kastade sig över dem direkt jag tog in dem i hallen och sen damp Gnista ner i en direkt jag la upp dem på kökssofan, där de får vara tills efter flytten. Gnista verkar inte vara ett dugg missnöjd. 

 

Presentation

Jag bloggar om mitt liv med mina djur. Hemma hos mig händer alltid saker och även om dagen går i grått, så får alla dessa personligheter mig att le.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har ett eget litet zoo hemma och att det snarare växer än

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards